Vanaf 2 januari 2012 is Annemarie van Amersfort-Belterman zelfstandig ondernemer van VAMOS. Na ruim 25 jaar als ‘rechterhand’ van diverse leidinggevenden op verschillende niveaus geopereerd te hebben, was de tijd voor Annemarie aangebroken om voor zichzelf te starten met een ‘rijk gevulde rugzak’.

De laatste 10 jaar was Annemarie van Amersfort als Personal Assistant werkzaam voor de CEO van een internationaal bedrijf. Ze verzorgde niet alleen de secretariële zaken voor de toenmalige werkgever, maar ook allerlei bestuurlijke, coördinerende, communicatieve en representatieve taken kwamen hierbij aan de orde. Ook was het heel normaal dat enkele privé zaken geregeld moesten worden.

Met de nodige diploma’s op zak (Europees Secretaresse, Microsoft Office, diverse bedrijfs-, financiële en computercursussen / trainingen, praktische psychologie en NLP) én na ruim 25 jaar werkervaring bij diverse bedrijven te hebben opgedaan, was het tijd voor wat anders: tijd voor VAMOS!

Belangrijkste competenties:

  • servicegericht;
  • plannen en organiseren;
  • proactief;
  • accuraat;
  • zelfstandig;
  • initiatiefrijk;
  • flexibel;
  • zeer betrouwbaar;
  • vriendelijk, gast- en klantgericht.

VAMOS: laten we gaan!