Administratieve ondersteuning

  • Facturatie.
  • Opstellen van offertes.
  • Samenstellen van rapportages.
  • Verzorgen van betalingen.

Secretariële ondersteuning

  • Advies en beleid (rapporten en notities lezen, adviseren, richtlijnen en beleidsnotities zelfstandig uitwerken).
  • Backoffice en hospitality werkzaamheden (afhandelen van webshopbestellingen, archiveren van vertrouwelijke stukken, regelen van en representatieve taken vervullen bij sociale evenementen, etc.)
  • Communicatie (verzorgen/opstellen van drukwerk, nieuwsbrieven, persberichten en presentaties).
  • Correspondentie (in de moderne talen).
  • Mail- en agendabeheer (mailbox beheren, afspraken plannen).
  • Marketingwerkzaamheden (voorbereiden beursbezoeken, opstellen en versturen van (direct) mailings, etc.).
  • Vergaderingen (voorbereiden, notuleren, uitwerken en bewaken van actiepunten).

Projectmatige ondersteuning

  • Voorbereiden/uitwerken van projecten op allerlei gebieden; het is aan u om dit punt verder in te vullen…

USP’s

  • Professional organizing: structureren en ordenen van belangrijke zaken.
  • Screenen en structureren van een secretariaat.
  • Speeches schrijven en overzichtelijk uitwerken.

VAMOS: laten we gaan!